Portal
Bolig- og jobportal
Bolig- og jobportal
Køkken · bad · garderobe
Paneler · fuglehuse
Udlejning
Forretning med salg af retro møbler
Håndværker til erhverv og private
Bogforlag
Auktionshus for motorkøretøjer
Virksomhed med salg af strik til Skandinavien
Bæredygtig virksomhedsrådgivning
Leverandør af LED til trykkerier
Socialpædagoisk opholdssted
Rådgivning, salg og udlejning af boliger
Online træningsprogrammer for fysioterapeuter og patienter
Italienske vine og specialiteter
Og selvfølgelig mit eget logo
Tømrer firma
Bogtrilogi
Zoneterapeut og Chi Gong
Et logo er et (grafisk) visuelt kendemærke, der identificerer en virksomhed, organisation eller et brand. Det er en grundsten for virksomhedens holdninger og værdier.
Hvad fortæller dit logo om din virksomhed?
Hver gang dit logo bliver set, bliver du/din virksomhed også vurderet. Som iagttager af et logo vurderer vores undebevidsthed blandt andet virksomheden på:
Derfor er det vigtigt, at logoet sender de signaler som virksomheden står for.
Hvad er et godt logo?
Et godt logo opfylder nogle helt basale krav, som umiddelbart virker enkle. Og netop enkeltheden rummer kunsten i at designe et godt logo som:
Er det svært? For at teste om dit logo overholder de fem punkter, er det en rigtig god ide, at høre hvad andre mener. Forhold dig objektiv og prøv at spørge folk i dit netværk – også gerne folk der er udeforstående, om deres umiddelbare indtryk af dit logo, eller det logo du tænker på at få. Der vil sansynligvis være mange bud på en løsning. Men husk, at det gælder afspejling af virksomhedens holdninger og værdier.
"Farven er sort. Det vigtigste ved et logo er, om geometrien og symbolværdien er i orden. Farven kan have forskellig betydning for opfattelsen af logoet, men er ofte blot et spørgsmål om smag. Hvis det virker i sort - så virker det!"
- Johan Adam Linneballe